Sevdanın Son Vuruşu (آخرین تیر عشق)

  Seni seviyorum" diyenin sevgisinden şüphe et,çünkü aşk sessiz ve sevgi

dilsizdir

 

 

Sevdanın Son Vuruşu (آخرین تیر عشق) 

yüreğim de zincirler kırılıyor duydun mu

 
nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
 
sen hiç böyle sevdin mi?
 
sen hiç böyle oldun mu
?
baş eğdim yine aşka
 
 
ama bu son saygı duruşu!
 
 
seni, karanlıklara bırakmak istemezdim
 
anıları, bu solmuş çiçekle süslemezdim
 
 
ardından acıtacak bir tek söz söylemezdim
 
ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu!
 
sen aşkı çiçek, böcek, güneş, bulut sanmışsın
 
mevsimine göre uyuyup, uyanmışsın
 
sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın!
 
yüreğimden çıkardım attığın kör kurşunu!

BASINI GOGSUME YASLADIGIN ZAMAN TEK DUSMANIM AKIP GIDEN ZAMANDIR

وقتی سرت رو رو سینم گذاشتی تنها دشمنم گذشت زمان هستش
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دلنوشته های عرشیا ,

تاريخ : یک شنبه 16 آبان 1395 ا 16:54 نويسنده : عرشیا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.